Skocz do zawartości


Ogłoszenie

Zapomniałeś loginu lub hasła napisz email do admistratora forum, nie zakładaj kolejnych kont!


Zdjęcie

Przygotowanie do sesji Pathfindera


12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gloran

Gloran

    Zasiedziały

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3024 postów
  • 48225113
  • Gloran89
  • Wersja gry:1.23 (1765)
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 23 sierpień 2009 - 16:06

Jak macie pytania to tu je zamieszczajcie. Gramy w settingu FR chyba, że chcecie coś innego.

Tu macie spis klas i ras oraz mechanikę. Nie różni się aż tak bardzo od 3.5 ale zmian jest trochę.

Orientacyjnie chciałbym wiedzieć kim zamierzacie grać. Zaczynacie na pierwszym poziomie.

Wymagać będę w karcie postaci:
- tzw. klepsydry
- atrybutów (liczba punktów do rozdania 15 - według zasad z powyższego linka)
- atuty
- umiejętności

Resztę mogę sam wyliczyć. :P

Do tego jakiś opis wyglądu, charakteru i historia. Dosłownie kilka zdań bez zbytniego rozpisywania się (można w podpunktach).

Imię i nazwisko:
Płeć: 
Rasa:
Klasa:
Wiek:
Wyznanie:
Pochodzenie:
Charakter:
Języki: (w Pathfinderze obowiązuje taka sama reguła jak na OPS)

Atrybuty:

Umiejętności:

Atuty:

Czary: // dla klas czarujacych

Opis:

Osobowość:

Historia:


#2 Scorptile

Scorptile

    Zasiedziały

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 7358 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 23 sierpień 2009 - 16:18

Łotrzyk Elf NZ (pewnie jakiś zabójca).

#3 Gloran

Gloran

    Zasiedziały

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3024 postów
  • 48225113
  • Gloran89
  • Wersja gry:1.23 (1765)
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 23 sierpień 2009 - 19:56

Dla Scorpa, Bosska, enemys'a i jego brata.

Niebieski, z tego co wiem nie jesteś bratem enemysa. :P

Ale dobra... powiedzmy, że się załapałeś. Więcej osób nie przyjmuje chyba, że ktoś zrezygnuje.

Będziemy grać regularnie (na czacie) więc elastyczność i dużo czasu to podstawowy wymóg.

Btw. Pospieszcie się z kartami bo mi się nudzi... :)

#4 Gloran

Gloran

    Zasiedziały

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3024 postów
  • 48225113
  • Gloran89
  • Wersja gry:1.23 (1765)
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 23 sierpień 2009 - 20:03

Sorry, nie wiedziałem że macie już koxerski skład. Jak tak to ja nie przeszkadzam i wypadam.

Jak chcesz to graj, ja nie widzę przeciwwskazań.

#5 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 11035 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 23 sierpień 2009 - 20:49

Prawdopodobnie czarownik lub czarownik/smoczy dziedzic. Ewentualnie kapłan. Na 100% człowiek. Mój brat prawie na pewno będzie grał leśnym elfem-łowcą.

Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#6 Bossk

Bossk

    Recydywista

  • Użytkownik
  • Inne: Konfraternia, Nelanthery
  • PipPipPipPip
  • 3796 postów
  • 2719452
  • Bossk92
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 23 sierpień 2009 - 22:32

Raczej na pewno, człowiek wojownik-szermierz, albo typowy tanker w pełnej płycie... Zdecydować się nie mogę :)

Dołączona grafika


#7 Gloran

Gloran

    Zasiedziały

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3024 postów
  • 48225113
  • Gloran89
  • Wersja gry:1.23 (1765)
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 24 sierpień 2009 - 12:19

Scorp rezygnuje bo ma "mało czasu". Zatem Niebieski jest mile widziany. Na karty macie czas do wtorku. :P Zaczniemy wtorek/środa, chyba że się jeszcze uwiniecie dzisiaj. Brat enemysa może najwyżej dołączyć w trakcie, możemy jednak poczekać jak chcecie. Tak po prawdzie to wolałbym zacząć jak najszybciej, póki mam chęć i zapał do tego. :)

#8 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 11035 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 24 sierpień 2009 - 21:13

Imię i nazwisko: Menreth Xarrath Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek, Mulanin Klasa: Kapłan Wiek: 20 Wyznanie: Kossuth Pochodzenie: Bezantur w Thay Charakter: Prawdziwie Neutralny Języki: Wspólny, Mulhorandzki (piekielny alfabet), Płomienny Atrybuty: S 13 Zr 10 Kon 12 Md 16 (14 + 2 rasowe) Int 13 Cha 12 Umiejętności: Dyplomacja 1+3+1=5 Wiedza (religia) 1+3+1=5 Wyczucie Pobudek 1+3+3=7 Czaroznawstwo 1+3+1=5 Leczenie 1+3+3=7 Atuty: Combat Casting, Toughness, Exotic Weapon Proficiency (chained spike) - biegłość w ulubionej broni bóstwa Czary przygotowane: 0 - Light, Stabilize, Create Water 1 - Bless, Magic Weapon, Burning Hands (domenowy) Domeny: Ogień, Zniszczenie Energy channel i spontaniczne czarowanie kapłana: energia pozytywna Ekwipunek: Morningstar (8gp), Spiked Chain (25gp) Sling (0), 100 sling bullets (1gp), Scale Mail (50gp), Heavy Steel Shield (20gp), Silver Holy Symbol (25gp), 3 oil 1-pint flasks (3sp), hubka i krzesiwo (1gp) +9sz, 7ss Opis: Wysoki (koło 1,8 metra), nieźle zbudowany mężczyzna o śniadej cerze, krótkich, ciemnobrązowych włosach i piwnych oczach. Osobowość: Menreth jest człowiekiem inteligentnym, roztropnym i dość towarzyskim. Nie jest porywczy, jednak gdy coś go zdenerwuje, potrafi być nieprzyjemny. Zawsze jednak najpierw myśli, a dopiero potem działa. Cechują go duże ambicje - chce zdobyć pozycję, władzę, majątek, potęgę i posłuch wśród ludzi. Nie robi tego jednak wyłącznie dla siebie - pragnie bowiem stanąć na czele świątyni Kossutha, czy to tworząc ją od podstaw, czy to obejmując kierownictwo nad istniejącym już domem Ognistego Pana. Nie brzydzi się jednak poszukiwaniem przygód, wręcz przeciwnie - upatruje tu szansy na zdobycie złota i mocy. Historia: Menreth urodził się w Bezantur, w rodzinie rzemieślników - członków nielicznej thayańskiej klasy średniej. Nie wykryto u niego magicznych predyspozycji, więc wychowywał się we własnym domu, wraz ze starszym bratem, Anzelem. Jego rodzice czcili Kossutha, a że chcieli, by ich synowie byli kimś więcej niż tylko rzemieślnikami, wysłali ich na praktyki do Płonącego Żarnika, tutejszej świątyni Władcy Płomieni. Tutaj obaj szkolili się przez długi czas na kapłanów. Anzel skończył szkolenie rok wcześniej i został pozostał w świątyni jako sługa (i kochanek, po prawdzie) jednej z wyższych kapłanek. Menreth nie miał tyle szczęscia i po wyświęceniu wysłano go wraz z kilkoma innymi kapłanami na zachód Faerunu. Grupa wyruszyła statkiem do Wrót Zachodu, a potem dalej na zachód. Po drodze pojedynczy kapłani zostawali w mijanych miastach, tak też stało się w końcu z Menrethem.

Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#9 Niebieski

Niebieski

    Aktywny

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 1195 postów

Napisano 24 sierpień 2009 - 21:13

Spoilerowalem żeby nie wydłużac posta

Klepsydra:
Spoiler


Umiejętności: Appraise (Int), Linguistics (Int), Spellcraft (Int), Knowledge (Arcana), Knowledge(Dungeoneering), Ride(Dex) ? Wszystko poza ostatnią klasowe

Atuty: Magia w walce, Dodge

Spoiler


Opis:
Spoiler


Osobowość:
Spoiler


Historia:
Spoiler


Ekwipunek:
Spoiler


#10 Bossk

Bossk

    Recydywista

  • Użytkownik
  • Inne: Konfraternia, Nelanthery
  • PipPipPipPip
  • 3796 postów
  • 2719452
  • Bossk92
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 24 sierpień 2009 - 22:28

Imię i nazwisko: Pharaxes Corynian Płeć: Mężczyzna Rasa: Człowiek Klasa: Wojownik Wiek: 23 Wyznanie: Assuran (Hoar) Pochodzenie: Akanax (Chessenta) Charakter: Praworządny Neutralny (I delikatnie ciągutki w stronę PZ) Języki: Wspólny, Chessentski, Utherski, Mulhorandzki Atrybuty: S 16 (14 + 2 rasowe) Zr 12 Kon 14 Md 10 Int 14 Cha 11 Umiejętności: Intimidate (Cha), Ride (Dex), Survival (Wis), Handle Animal (Cha), Swim (Str). Atuty; Exotic Weapon Proficiency (Bastard Sword), Weapon Focus (Bastard Sword), Toughness Opis: Wysoki, dobrze zbudowany mężczyzna rasy ludzkiej. Długie, luźno opadające włosy mają kolor węgla. Ciemnozielone oczy, delikatnie opalona skóra, do tego blizna przebiegająca przez część jego twarzy. Nosi także zadbany i przystrzyżony zarost. Głos ma stanowczy i pewny, natomiast porusza się dumnym, żołnierskim krokiem. Osobowość: Jest typowym, dumnym żołnierzem który przy pomocy swego fachu, stara się osiągnąć zamierzone cele (Jak chociażby wzbogacenie się, i posiadanie jakiegoś wpływu w Krainach). Raczej rzadko się uśmiecha, a gdy tu już nastąpi jest to raczej spowodowane jego czarnym, ironicznym poczuciem humoru. Nie przepada za pomaganiem innym, chyba że ma w tym jakiś większy cel. Gdy ktoś mu podpadnie, jest uparty i dąży do odwdzięczenia się takiej osobie. Historia: Uzupełnię później.

Dołączona grafika


#11 Gloran

Gloran

    Zasiedziały

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 3024 postów
  • 48225113
  • Gloran89
  • Wersja gry:1.23 (1765)
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 25 sierpień 2009 - 11:27

Zaczynamy o 19, na polchacie w pokoju: Pathfinder.

#12 blizzard

blizzard

    The Fallen

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2616 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 26 sierpień 2009 - 20:01

Gloran! Ja sem enemysa bratec! A tak serio to witam/dzieńdobry/dobrywieczór. Wybaczcie za zwłokę, ale byłem po za dostępem do internetu. Oto sklecona przezemnie postać: Imię i nazwisko: Gerond Blackburn Płeć: M Rasa: Człowiek Chondathanin Klasa: Łotrzyk Wiek: 21 Wyznanie: Tymora Pochodzenie: Wrota Baldura Charakter: CN (bardziej D niż Z) Języki: Wspólny, Chondathski, Lokalny Argot Łotrzykowski, Elfi, Krasnoludzki, Illuskański (Premia z Lingwistyki) Atrybuty: S: 10 (0) Zr: 16 (+3) Kon: 12 (+1) Int: 14 (+2) Mdr: 10 (0) Cha: 12 (+1) Umiejętności: Akrobatyka 1+3+3=7 Blef 1+3+1=5 Dyplomacja 1+3+1=5 Lingwistyka 1+3+2=6 Percepcja 1+3+0=4 Skradanie się 1+3+3=7 Unieszkodliwianie urządzeń 1+3+3=7 Używanie magicznych urządzeń 1+3+1=5 Wiedza (podziemia) 1+3+2=6 Wyzwalanie się 1+3+3=7 Zastraszanie 1+3+1=5 Zręczne ręce 1+3+3=7 Atuty: Uniki Walka Dwiema Broniami. Opis: Widzisz mężczyznę, w wieku około 20 lat. Ma 1,70m wzrostu, przeciętną budowę ciała. Ma czarne włosy, lekki zarost i brązowe oczy. Porusza się lekkim, zwinnym krokiem. Ma dość charakterystyczny głos. Osobowość: Gerond jest wesołym, nawet dość tą wesołością i optymizmem denerwującym kawalarzem. Dość łatwo pakuje się w kłopoty, potrafiąc wypowiedzieć jedno zbyt krótko przemyślane zdanie. Jest bezpośredni i gadatliwy. Przejmuje się sobą i grupą (zwykle dzieciaków na ulicy) za którą zdarza mu się odpowiadać. Stara się nie zabijać i nie powodować trwałych urazów w przypadku gdy musi "obejść" jakąś sytuację. Można na nim polegać, gdy się czegoś zobowiąże, to stara się to wykonać za wszelką cenę. Bywa dość często na bakier z prawem i ma mało szacunku do wszelkich "służb mundurowych". Historia: Urodzony we Wrotach Baldura jako syn miejscowych kupców. Dzieciństwa nie wspomina najmilej z powodu starszej siostry która nie dość, że miała talent do magii i nauki, to jeszcze do pieniędzy. Rodzice wychwalali ją i faworyzowali. Gerond był przysłowiowym meblem w domu, niezbyt interesującym się interesami rodziców. Po za jakimiś zajęciami w domu, wychowywał się wraz ze znajomymi dzieciakami na ulicy. Miewał drobne utarczki z prawem, ale nigdy nie było to nic poważnego. Niestety w wieku 16 lat, wraz z bandą kolegów wykonał mało błyskotliwy i przemyślany rabunek zakończony wielką klapą. Rodzice wściekli na całą sytuację, nie chcąc utracić dobrego imienia wyrzucili go z domu. Po odbyciu kary Gerond mieszkał to tu, to tam, będąc opiekunem młodszych dzieciaków, wyrastając na ich lidera. Miał talent do języków, więc dorabiał trochę pomagając miejscowym kupcom. W wieku 20 lat opuścił Wrota, po niemiłym spotkaniu ze swoją "ukochaną" siostrą. Zaciągnął się do karawany i... <- Tu zaczyna się sesja :)

#13 Nig

Nig

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 771 postów

Napisano 27 sierpień 2009 - 01:30

Imie i nazwisko: H?ming Hedinfridson
Rasa: Człowiek
Płeć: Mężczyzna
Klasa: Wojownik
Wyznanie: Tempus
Wiek: 22
Pochodzenie: Ruathym
Charakter: Praworządny Neutralny
Języki: Wspólny, Illuskański.

Atrybuty:
S 16 (14 + 2 rasowe)
Zr 12
Kon 15
Md 12
Int 12
Cha 10

Umiejętności: Intimidate (Cha), Swim (Str), Survival (Wis), Climb(Str)

Atuty:Endurance,Shield Focus,Improved Shield Bash

Ekwipunek: Battleaxe (10g), Axe, throwing (8gp), Chainmail (150gp), Shield, heavy wooden (7gp)
Na tarczy znajduje się namalowany obraz, przedstawiający cztery głowy wilka. Każda głowa zaczyna się szyją w centrum tarczy, a kończy wizerunkiem wilczej głowy na krawędzi, tuż przed metalową obręczą wzmacniającą przedmiot. Zwierze jest w barwie białej, tło jest czerwone.

Wygląd: Wysoki i szeroki w barach blondyn, posiadający bujny zarost. Mężczyzna wygląda na silnego wojownika, poruszając się robi długie i ciężkie kroki. Oczy jego są koloru niebieskiego.

Osobowość: Największą dla niego cnotą jest brawura, odwaga i honor. Serce od zawsze ciągnęło go na pole bitwy, uważa że tam może zyskać wieczną chwałę. Nie jest wyjątkowo rozgadany, w sytuacjach nie-bitewnych stara się zachować spokój. Jest uparty i dąży wytrwale do wprowadzania swoich postanowień w życie.

Historia: Później.



Dodaj odpowiedź



  




IPB Skin By Virteq