Skocz do zawartości


Ogłoszenie

Zapomniałeś loginu lub hasła napisz email do admistratora forum, nie zakładaj kolejnych kont!


Zdjęcie

Zmiany w regulaminie serwera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 29 czerwiec 2013 - 12:41

Temat, jak sądzę, przyda się na przyszłość. Na dzień dzisiejszy jednak mam tylko jedną adnotację: 29. VI. 2013 - Drobne poprawki, usuwanie błędów i nieaktualnych zapisów (na przykład tych o grupie ''Arbitrów'', ''bezpiecznym złocie w sakiewce'', czy ''itemie wartym do 2k''). Można się spodziewać w najbliższym czasie dalszych zmian tego typu. 29. VI. 2013, 14:28 - Zmiana zasad zaklinania magicznych przedmiotów, ściślej mówiąc: przedmiotów fabularnych. 29. VI. 2013, 15:22 - Poprawki w części ''Akceptacja Postaci Graczy'' (usunięcie wpisów dotyczących nieistniejących grup funkcyjnych, martwych zapisów, podniesienie progu ''gry bez akceptacji'' do 6 poziomu, scalenie obydwu postów w temacie). 29. VI. 2013, 15:29 - Ujednolicenie tekstu części ''Cheaty''. 29. VI. 2013, 15:56 - Dalsze poprawki w powyższych częściach, do tego istotne zmiany w części ''Organizacje i Zrzeszenia'' (przemianowanie na ''Organizacje Graczy'', dodanie do regulaminu stosowanych w praktyce wymogów czasu aktywnej gry organizacji przy otrzymaniu podforum, itemu gildyjnego i siedziby). Zmiany w części ''Rekrutacja''. 29. VI. 2013, 16:19 - Skasowanie trzech niestosowanych części Regulaminu ("Wynajmowanie NPC", ''Lista zaklęć wysokiego ryzyka'' i "Załącznik nr 4"). Plus kilka mniejszych lub większych poprawek w innych częściach. 29. VI. 2013, 16:30 - Dodano jednolitą numerację (która nie działa jak powinna). Do zrobienia: nowa tabelka zaklęć fabularnych barda oraz progresja dla poziomów epickich w tabelce expa. Generalnie zmiany miały na celu dostosowanie treści regulaminu do praktyki, oczyszczenie go z martwych punktów i reliktów w rodzaju ''Arbitrów'' czy wręcz ''Pomocników''.

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#2 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 04 lipiec 2013 - 15:45

4. VII. 2013, 16:45 - Nowa regulacja dotycząca zaklęć fabularnych i ich rzucania na questach przez niektóre klasy czarujące (kapłan, czarodziej, paladyn, łowca, druid). 4. VII. 2013, 17:15 - Nowa rozpiska zaklęć fabularnych dla Barda. 4. VII. 2013, 17:26 - Rozpiska zaklęć fabularnych dla hexblade'a.

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#3 Grumbler

Grumbler

    Sarkastyczny Socjopata

  • Użytkownik
  • Inne: Kondotierzy, Konwent Wiedzy Mistycznej
  • PipPipPipPip
  • 5662 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 04 lipiec 2013 - 16:41

4. VII. 2013, 17:42 - rozszerzenie listy zaklęć z "Załącznika 1" o czary Hexblade'a

#4 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 02 wrzesień 2013 - 11:57

2. IX. 2013, 12:56 - Wprowadzenie do regulaminu serwera zwyczajowej zasady, w myśl której postać ubiegająca się o klasę prestiżową, musi mieć napisaną pełną historię. Plus parę poprawek redakcyjnych.

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#5 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 26 listopad 2013 - 11:31

26. XI. 2013, 11:28 - Istotne zmiany zasad wymiany (między innymi dopuszczenie dowolnej ilości iteracji postaci przy wymianie na życzenie, uregulowanie kwestii rebuildów oraz cofania wymian), dodanie punktu 6.24 w zasadach akceptacji postaci (uregulowanie cofania akceptacji postaci w szczególnie uzasadnionych wypadkach oraz gwarancje ograniczania straty dla gracza z tego tytułu do minimum).

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#6 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 20 sierpień 2014 - 12:09

20 VIII 2014, 13:08 - Zaktualizowanie nagród za historie, w tym dodanie ostatniej zmiany dodającej do nagród przedmioty magiczne.


  • Daljet lubi to

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#7 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 10538 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 30 sierpień 2014 - 12:09

30 VIII 2014, 13:06 - aktualizacja regulaminu o punkty zmienione w czasie aktywności forum tymczasowego, zaktualizowanie linków w tematach oraz aktualizacja "zgubionych" rozpisek zaklęć fabularnych poszczególnych klas (tabelka dla czarowników, UB i szamanów jeszcze nie trafiła na miejsce, cierpliwości).


Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#8 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 10538 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 30 sierpień 2014 - 15:36

Nowa tabelka trafiła na miejsce. Różni się ona nieco od starej na niższych poziomach - co może spowodować konieczność weryfikacji liczby znanych zaklęć fabularnych u niektórych postaci. Sprawę poruszę zaraz w oddzielnym temacie.


Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#9 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 10538 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 30 sierpień 2014 - 16:27

Aktualizacji uległy także punkty 9.13 i 9.14, dotyczące magów objawień przygotowujących zaklęcia. Proszę dostosować się do nowych regulacji i zweryfikować listy zaklęć domyślnie przygotowanych oraz wybrać przysługujące postaciom zaklęcia spoza standardowych źródeł.


Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#10 dioxis

dioxis

    Canis dirus

  • Administrator
  • 6763 postów
  • 2792269
  • dioxis
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 15 wrzesień 2014 - 19:40

Dodano pkt. 1.1.1 dot. imion postaci. 


Ronan Clawblade - wojownik Tempusa

 

youtube-64x64.png s1034nitiht2mooi.png LQ8V1ui.png


#11 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 10538 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 07 październik 2014 - 19:20

Zmodyfikowano punkt 6.6.1 dotyczący kombinacji ras i klas zwolnionych z obowiązku posiadania historii postaci - dodano zastrzeżenie, iż bardowie wybierający niestandardowy wariant klasy zawsze muszą mieć historię.


Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#12 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 08 październik 2014 - 17:33

Dodano punkty 9.0.1 - 9.0.3 w dziale Rozwoju Postaci dotyczących kwestii tego, gdzie należy zamieścić listy zaklęć fabularnych oraz przedmiotów fabularnych (czyli w stosownym dziale ''Czary i przedmioty fabularne.'')


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#13 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 11 październik 2015 - 14:30

Zmieniono punkt 6.16 oraz 10.6 regulaminu serwera. 

 

- Pierwsza zmiana jest czysto techniczna, eliminuje brak grupy Scenarzystów jako uprawnionych do wypowiadania się w tematach postaci.

- Druga zmiana umożliwia rebuild w warlocka w efekcie zdarzeń fabularnych w grze (bez takich niby można także szczęścia próbować, ale spodziewałbym się raczej odmowy). 


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#14 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 10 listopad 2015 - 11:37

Zmieniono punkt 9.4 regulaminu serwera - poprzez zmianę zasad wieloklasowania mnichów i paladynów (odeszliśmy oficjalnie od modelu "klas dopuszczanych przez zakon" na rzecz wymogu uzyskania zgody na wieloklasowanie postaci z tymi klasami udzielanej każdorazowo przez Mistrzów Gry; czyli: większa swoboda, elastyczność i rozpatrywanie każdego przypadku indywidualnie). 


  • Ograsek i Zireael lubią to

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#15 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 18 listopad 2015 - 21:13

Zmieniono punkt 6.8 regulaminu poprzez:

- Usunięcie wymogu pierwszopoziomowości przy pisaniu historii. Oznacza to ni mniej, ni więcej tyle, że od teraz można tworzyć postacie posiadające już jakiś bagaż doświadczeń (a także wynikający z poziomu status, na przykład rangę w danym kościele poza "świeżo wyświęconego nowicjusza") - wymagamy jedynie trzymania się zdrowego rozsądku oraz branie pod uwagę docelowego poziomu, z jakim postać zacznie grę. 

 

- Przeniesienie regulacji dotyczących powiązań z kanonicznymi NPCami do osobnego punktu.

 

- Dodanie punktu 6.8.2 - regulującego kwestię celowych luk fabularnych w historii (należy zawrzeć wprost informację, że to i to niedomówienie zostało zostawione celowo; nie powinno dotyczyć naprawdę kluczowych informacji) oraz samej formy historii (lojalnie uprzedzamy, że historie z formą rażąco nieczytelną jeśli chodzi o fakty będą odrzucane)

 

Dodano także do regulaminu informacji o możliwości bezpowrotnego skasowania postaci, która osiągnęła 6 poziom a która nie ma choćby rozpoczętego procesu autoryzacji (to znaczy: nawet jednego posta z autorką na forum nie ma). 

 

Usunięto również wymóg kończenia historii przybyciem na Aeris na statku.


  • Zireael lubi to

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#16 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 22 grudzień 2015 - 11:39

Korekta punktu 9.14 celem poprawienia błędu przy zaklęciach fabularnych paladyna (teraz wszystkie poziomy zaklęć fabularnych zostały uwzględnione, wszystkie trzymają się zasady "zdobycie danego poziomu zaklęć plus dwa poziomy").


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#17 Khalum

Khalum

    Zasiedziały

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 10756 postów
  • Erbeon
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 03 luty 2016 - 23:45

Przeredagowaniu i liberalizacji uległ rozdział dotyczący organizacji graczy.

 

Stara treść

Spoiler

 

Nowa treść:

Spoiler


#18 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 20 kwiecień 2016 - 13:43

Dodano punkt 10.9.1 będący włączeniem do regulaminu kwestii dotyczących przywracania wymienionych wcześniej postaci. 


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#19 Rotsuken

Rotsuken

    Zasiedziały

  • Użytkownik
  • Inne: Konwent Wiedzy Mistycznej
  • PipPipPipPip
  • 4222 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 06 maj 2016 - 15:56

Doprecyzowaliśmy zasady otrzymywania esencji i przedmiotów podczas wymiany.

O tutaj: http://neverwinter2....tabelka-itemów/


And when the world starts to burn
At the point of no return
Keep a hold of your conviction
Tear out the affliction
And before the world turns black
Stand up and take it back!

#20 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26510 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 02 listopad 2016 - 16:11

2.11.2016 - Doprecyzowanie luki w regulacji dotyczących przekazywania słabszym postaciom magicznych przedmiotów. 


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 







IPB Skin By Virteq