Skocz do zawartości


Ogłoszenie

Zapomniałeś loginu lub hasła napisz email do admistratora forum, nie zakładaj kolejnych kont!


Zdjęcie

Zmiany w regulaminie serwera


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26475 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 02 listopad 2016 - 16:38

2.11.2016. 

 

Zmiany w punktach 9.2 i 9.4. Istotne: zakaz łączenia mnicha z druidem ze względu na istniejące exploity związane z Dzikim Kształtem, doregulowanie kwestii wieloklasowości szamana. 


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#22 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26475 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 06 luty 2017 - 11:59

6.02.2017.

 

Dodano punkt 10.11.1 dotyczący kwestii zwrotu zaklęć czarodziejowi przy rebuildzie (podstawą do uzyskania zwrotu jest screen księgi zaklęć postaci).

 

Zmodyfikowano punkt 7.2 racjonalizując kwestię zakazu przekazywania rzeczy niskopoziomowym postaciom. Od teraz czepiamy się tylko przedmiotów o umagicznieniu łącznym co najmniej +4 (+1 wampiryk, +1 ostrość, +1 miażdzące +1 vs. zło też się liczy!) i tylko do momentu uzyskania 13 poziomu przez postać (czyli wtedy, kiedy kończy się mentoring). No i - rzecz jasna - dużych sum pieniędzy. 


  • Waldek lubi to

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#23 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26475 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 19 maj 2017 - 10:15

19.05.2017.

 

Usunięto punkt 5.13 - z uwagi na jego absolutną wtórność wobec punktu 5.1. 


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#24 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 10531 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 28 lipiec 2017 - 20:50

Dodano punkt 9.12.1

 

 

9.12.1 Czarodzieje, kapłani, druidzi, łowcy i paladyni uzyskujący darmowe zaklęcia fabularne za awans w klasie muszą wybrać uzyskane w ten sposób zaklęcie przed zdobyciem kolejnego poziomu postaci. W przeciwnym wypadku zostaje ono utracone bezpowrotnie. Wyjątkiem są postacie zaczynające na poziomie wyższym niż pierwszy ze względu na wymianę, rebuild lub uzyskanie nagrody za historię - mają prawo uzyskać wszystkie czary przynależne za dotychczasowe poziomy, ale również tracą to prawo po kolejnym awansie.

Istniejące postacie wymienionych klas mające więcej niż jedno niewybrane darmowe zaklęcie fabularne mają dwa tygodnie od dziś na uzupełnienie ksiąg zaklęć fabularnych. Po tym okresie utracą prawo do wszystkich darmowych zaklęć poza ewentualnym czarem przysługującym za aktualny poziom klasy czarującej.

 

Co to znaczy w praktyce? Podam parę przykładów:

1. Mam czarodzieja na 5. poziomie, rozdałem mu dotychczasowe czary, awansuję na 6. poziom. Dostaję darmowy czar fabularny III poziomu, który mogę rozdać od razu, lub w dowolnym momencie przed uzyskaniem kolejnego poziomu postaci. Jeśli awansuję na 7. poziom czarodzieja, nie rozdając czaru, dostanę nowy czar III poziomu, ale stracę prawo do poprzedniego - będę miał więc wciąż tylko jedno zaklęcie fabularne do wyboru. Jeśli rozdam czar przed awansem, niczego nie stracę.

2. Mam identycznego czarodzieja jak wyżej, ale zacząłem od razu na 5. poziomie z racji nagrody za historię. Muszę wybrać darmowe czary fabularne przed zdobyciem 6. poziomu, w przeciwnym razie stracę prawo do darmowych zaklęć, których jeszcze nie rozdałem. Niezależnie od tego i tak dostanę nowy czar III poziomu przy kolejnym awansie w klasie czarodzieja.

3. Mam postać z wymiany (albo rebuildu), która startuje jako kapłan 12. poziomu. Przysługują mi 4 czary fabularne z niestandardowych źródeł. Mam czas je rozdać aż do awansu na 13. poziom postaci. Jeśli do tego czasu nie wybiorę któregokolwiek z tych darmowych czarów, utracę go.

 

W razie wątpliwości proszę zadawać pytania w tematach postaci lub w dziale ogólnym.


Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#25 Khalum

Khalum

    Zasiedziały

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 10755 postów
  • Erbeon
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 25 sierpień 2017 - 20:37

Drobna zmiana redakcyjna polegająca na dodaniu zer w liczbach porządkowych rozdziałów w nazwach tematu, w celu prawidłowego sortowania tematów Regulaminu na forum.


  • xqv i Finrael lubią to






IPB Skin By Virteq