Skocz do zawartości


Ogłoszenie

Zapomniałeś loginu lub hasła napisz email do admistratora forum, nie zakładaj kolejnych kont!


Zdjęcie

Rebuildy po aktualizacji


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 10426 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 06 marzec 2016 - 15:49

Po dzisiejszym update'cie wszyscy bardowie będą musieli przejść darmowy, pełny rebuild przymusowy. Tancerze cieni i niesamowici rycerze będą również musieli przejść przymusowy rebuild, ale niekoniecznie pełny powinien wystarczyć taki z zachowaniem 1. poziomu. Rebuild taki podlega normalnemu zgłoszeniu i akceptacji w temacie postaci - postaramy się to załatwiać od ręki. Wojownicy także będą mogli z takiego rebuildu skorzystać w związku z poszerzeniem listy umiejętności klasowych, ale nie jest on w ich przypadku konieczny.


Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#2 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 10426 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 08 marzec 2016 - 23:20

W związku z tym, że pewne atuty mogą jeszcze ulec modyfikacjom modyfikacjom (moc niektórych pieśni na przykład) + nikt chyba do końca nie wie (włącznie ze mną) jak się będą praktycznie sprawowały niektóre nowe pieśni/zachęty barda, do końca miesiąca będzie możliwość wymiany pojedynczych zdolności tego typu na inne dostępne postaci, jeżeli ktoś stwierdzi, że dana pieśń/zachęta się nie sprawdza. Trzeba będzie chęć wymiany atutu zgłosić w temacie postaci.


Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#3 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 10426 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 15 maj 2017 - 13:48

Postacie posiadające poziomy w następujących klasach:

- szaman,

- mnich,

MUSZĄ przejść przymusowy rebuild 100%, gdyż bez tego ich zdolności klasowe mogą nie działać prawidłowo. To samo tyczy się postaci posiadających wcześniej atut intuitive attack.

 

Postacie z poziomami w klasie Świętej Pięści mogą, ale nie muszą, przejść darmowy rebuild 100%. To samo tyczy się postaci posiadających zdolność dzikiego kształtu.

 

Postacie posiadające dotąd atut szału gruboskórny mogą go wymienić na inny atut szału.

 

Postacie rzucające czary spontanicznie, których lista zaklęć uległa zmianie (na skutek przesunięcia znanego zaklęcia na inny poziom lub usunięcia znanego dotąd czaru) mają prawo do wymiany zaklęć na poziomach dotkniętych zmianami. Zakres zmian będzie dogadywany indywidualnie, ale raczej nie będziemy narzucać ograniczeń.

 

Jeśli ktoś się nie łapie pod powyższe przypadki, a czuje, że jego postać została dotknięta/poszkodowana zmianami i potrzebuje jakiegoś dostosowania, proszę się odzywać indywidualnie, coś pomyślimy.


Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.


#4 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 26072 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 15 maj 2017 - 14:53

Uściślając co to "nie narzucania ograniczeń" - generalnie wygląda to jak zwykle:

 

- Zmiany w umiejkach: okej

- Roszady w statystkach: okej.

- Zmiany w atutach: okej.

- Zmiany w ilości poziomów posiadanych już klas ("miałem X poziomów w klasie A i Z poziomów w klasie B, to teraz zmienię na Z w klasie A i X w klasie B"): w zasadzie okej.

- Rezygnacja z jakiejś posiadanej klasy podstawowej czy nawet prestiżowej: w zasadzie okej.

- Dodawanie nowej klasy podstawowej: w pewnych przypadkach ujdzie

- Dodawanie nowej prestiżówki: nie okej

- Dodawanie sobie pełnych poziomów w nowej prestiżówce: bardzo nie okej.

- Zmienianie klas wywracając dotychczasowy archetyp postaci ("z barbarzyńcę na czarodzieja", ale też "z czarodzieja na kapłana" czy "z łotrzyka na barbarzyńcę"): bardzo nie okej.


  • glaca lubi to

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#5 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 10426 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 08 sierpień 2017 - 20:13

Odnośnie dzisiejszego update'u:

- postacie posiadające poziomy w klasach, które usunięto lub zrobiono od nowa oraz w klasach, w których zmieniła się liczba punktów umiejętności/poziomu lub lista atutów klasowych - muszą przejść darmowy rebuild (w części przypadków może się on ograniczyć do skryptowej wymiany atutów bez faktycznego levelowania jeszcze raz, jeśli komuś tak wygodnie),

- postacie posiadające poziomy w klasach, w których zmieniono tylko działanie istniejących już zdolności klasowych - mogą, ale nie muszą przechodzić rebuildu.


Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.







IPB Skin By Virteq