Skocz do zawartości


Ogłoszenie

Zapomniałeś loginu lub hasła napisz email do admistratora forum, nie zakładaj kolejnych kont!


Zdjęcie

Jak podejrzeć modele w Toolsecie

toolszmatadlaopornych

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 MorgothPalantir

MorgothPalantir

    Zasiedziały

  • Aeris - Budowniczy
  • Inne: Desalijski Kościół Bane'a, Desalijski Kościół Myrkula, Enklawa Thay, Kondotierzy, Srebrne Błyskawice, Unia
  • 3082 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 19 luty 2017 - 19:41

Jak wszyscy doskonale wiedzą mamy jakieś 4 gigabajty śmie... wróć, modeli, których sobie gracze do woli mogą używać - bez restrykcji - no chyba, że organizacji.

 

Jako osoba zajmująca się modelami ciągle dostaje pytania jak je przejrzeć (z włosami podobnie). A to proste.

 

Mianowicie, wchodzimy w folder gry, uruchamiamy NWN2ToolsetLauncher, czekamy chwilkę i mamy okienko toolseta. Nasz ekran powinien wyglądać tak:

 

http://imgur.com/PLqmPpQ

 

1. rozwijamy listę viev/widok

2. klikamy na module properities/właściwości moduły

3. szukamy rubryki "hak packs" albo "hak paki"

 

Jak w nią klikniemy pojawi się mały przycisk z trzema kropkami nienawiści toolseta ("..."). Klikamy.

 

Pojawia się kolejne okno:

 

http://imgur.com/Ohrh0UW

 

1. klikamy add/dodaj

2. klikamy w daną komórkę, z boku pokazuje nam jaki hak jest podpięty pod daną komórkę

3. klikamy w rubrykę i znów w trójkropek

 

To nam otworzy przeglądarkę. Wchodzimy w moje dokumenty/neverwinter nights 2/hak i wybieramy haka. Pod jedną komórkę może być podpięty jeden hak - nie więcej.

 

Jakie haki nas interesują? Modele to aeris2_antarm[numer], aeris3_phtarm[numerek], aeris3_mparm[numerek], aeris2_antbron, aeris3_mpwep i o ile się nie mylę aeris3_lordi - to modele broni i pancerzy.

Gęby będą w aeris2_facelift, a włosy w aeris3_hair[numerek]

Do tego, żeby widzieć pancerze musimy też mieć odrębne 2da z armovisual, bo toolset nie będzie widział customowych kategorii. Tu akurat pretty self explanatory aeris2_2da.

 

Jak mamy możemy przeglądać to co się znajduje w hakach. Tylko pewnie spytacie "jak?". Prościzna. Są dwie metody, na przedmiocie i na NPC. Ja preferuję metodę na NPC. W tym celu:

 

http://imgur.com/BcKq7tX

 

1. wchodzimy w paletę, kategoria creatures/stworzenia

2. klikamy ppm na dowolnym NPC w tej kategorii, pierwsza jest Amie, więc może być i ona, klikamy z menu kontekstowego create blueprint/module i przesuwamy listę na dół. Powinna na samym końcu pojawić się odyfikowalna Amie. Pogrubiony tekst i w ogóle. Przy kolejnym uruchomieniu modułu wskoczy alfabetycznie. Klikamy znowu na biedaczkę PPM i KONIECZNIE properities (new window)/właściwości (nowe okno), pojawi się nam to, co po lewej.

3. zaznaczone - tym zmieniamy włosy i głowę

4. tam jest podgląd na zbroje - jeżeli podpięliśmy wszystko ok to wszystko powinno śmigać (powinno się przy rozwijaniu pojawić kategorie pancerzy ACME i MP), poniżej kategorii są numery i to one Was interesują. 

EDIT: Zapomniałam wspomieć, że elementy inne niż podstawowe części zbroi domyślnie są niewidoczne. Żeby były widoczne trzeba oznaczyć "ptaszka" za kategorią.

 

W przypadku faceta wystarczy albo zrobić to samo z Bevilem - najbliżej, albo zrobić z Amie faceta. Najłatwiej jest stworzyć nową lokację, tj File/plik - New/nowy - Area/obszar, wyklikać do końca i postawić naszego surogata, zeby szybciej przeglądać fryzury i gęby.

 

Dats ol.


Użytkownik MorgothPalantir edytował ten post 19 luty 2017 - 19:51

Spoiler



Internety nie pomagają znaleźć dobrego portretu postaci? Pogadaj ze mną, a postaram się coś wytrzasnąć! Tu są moje próbki obrazków!


#2 RamireZ

RamireZ

    Faszystowski Demagog

  • Użytkownik
  • Inne: Srebrne Błyskawice
  • PipPipPip
  • 1034 postów
  • ramireez
  • Wersja gry:1.23.1765
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 05 lipiec 2017 - 17:33

Nie wiem, czy to ja coś źle robię, ale znakomita większość modeli OPS to te domyślne łachy. Ogólnie wydaje mi się, że wielu modeli brakuje (ACME wydaje się ok) i nie wiem, czy to dlatego, że gracze nie mają do wszystkich dostępu, czy dlatego, że u mnie jest coś nie halo.


RIP Arlan Melville, paladyn Torma i porucznik SB, 4.IX.2015 -- 19.VIII.2016

 

RamireZ na queście paladynem:

Spoiler

#3 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 25353 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 05 lipiec 2017 - 17:45

Paleta OPS?

 

W większości to po prostu damskie kiecki. 


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#4 RamireZ

RamireZ

    Faszystowski Demagog

  • Użytkownik
  • Inne: Srebrne Błyskawice
  • PipPipPip
  • 1034 postów
  • ramireez
  • Wersja gry:1.23.1765
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 05 lipiec 2017 - 18:33

A ile tych modeli ACME powinno być? Bo tak jak mówię, części zbroi, które widywałem na serwerze, po prostu nie ma.


RIP Arlan Melville, paladyn Torma i porucznik SB, 4.IX.2015 -- 19.VIII.2016

 

RamireZ na queście paladynem:

Spoiler

#5 Zireael

Zireael

    Zimna Suka

  • Użytkownik
  • Inne: Nelanthery, Kondotierzy, Konfraternia, Konwent Wiedzy Mistycznej, Krąg Druidów
  • PipPipPip
  • 1207 postów
  • 4524926
  • ZarinellON
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 05 lipiec 2017 - 18:36

Morgo wrzuca swoje do MP


Marzę o dniu, kiedy prywatny gust ludzki nie będzie podstawą do mówienia innym jak mają żyć i jak się bawić.

Dołączona grafika

Dr. Brum : (23 wrzesień 2016 - 23:40:33)Bogowie dali domenę cierpienia Loviatar żeby nie wpadła ona w ręce Erlanith.

Switchu: Przy Zoe to Shar by wpadła w depresje.






Spoiler

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Konfraternia Poszukiwaczy Przygód:

Spoiler







IPB Skin By Virteq