Skocz do zawartości


Ogłoszenie

Zapomniałeś loginu lub hasła napisz email do admistratora forum, nie zakładaj kolejnych kont!


Zdjęcie

Przyszłość serwera - raport o sytuacji na dzień dzisiejszy oraz pytanie do graczy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
123 odpowiedzi w tym temacie

#101 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 28255 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 24 wrzesień 2018 - 14:26

Oczywiście, że możemy zrobić właściwie co tylko chcemy. Wliczając w to kolejną inwazję, wojnę z Amnem, wskrzeszenie Cyrika (jako śmiertelnika, tylko po to żeby zabić go rękoma postaci graczy w wyjątkowo upokarzający sposób), najazd Doeganu, magiczne przeniesienie Desalii do Azeroth, czy nawet pojawienie się imperialnych gwiezdnych niszczycieli nad Aulos.

 

Wszystko to da się, teoretycznie, zrealizować. 

 

Rzecz w tym, że kiedy jedna część naszej małej serwerowej społeczności zaciera ręce bo "hurra! rewolucja! teraz powywieszamy kapitalistów na sznurze, który nam sprzedali i uspołecznimy ich środki produkcji!", drugą (wcale nie mniejszą) szlag jasny trafia. Oczywiście, wszystkich nas łączy to, że chcemy się zasadniczo dobrze bawić. A my, jako Ekipa (czy Scenarzyści mówiąc ogólniej), musimy jednak jakoś jedno z drugim wypośrodkować. No niestety, zadowolić wszystkich się nie da - co nie znaczy, że nie warto próbować ten zakres zadowolenia czynić możliwie jak największym, nawet jeśli to oznacza, że nie wstrzelimy się idealnie w oczekiwania jednych czy drugich.

 

Nie mówię, że nie rozważamy bardziej radykalnych posunięć na tym czy tamtym etapie. Jest jednak sporo czynników wymagających uwzględnienia - moc przerobowa, plastyczność świata, nadążanie z opisami, nadążanie z obsługą techniczną czy fabularną, i tak dalej i tak dalej i tak dalej. Sprowadza się to do tego, że już tyle razy zdarzało nam się robić fabuły sprawiające wrażenie robionych "na odwal się" (co nie do końca było może prawdą, ale niedomagania były, nie mówię, że nie...), że tym razem wolimy jednak zrobić coś dobrze. A nie "hurr, durr, najpierw zrobimy a potem pomyślimy co dalej."


  • Bajabongo i Dr. Brum lubią to

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#102 Zireael

Zireael

    Zimna Suka

  • Użytkownik
  • Inne: Kondotierzy, Konfraternia, Krąg Druidów, Nelanthery
  • PipPipPip
  • 1698 postów
  • 4524926
  • ZarinellON
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 24 wrzesień 2018 - 15:18

Ja chce zwrocic tylko uwagę, że zrobiło się niesamowicie dużo exteriorów na trasie traktu z aulos do silwood. Wszyscy grający na początkach serwera raczej pamiętają jak mało to lokacji było, a teraz są takie zapchajdziury, które nic nie dają, że masakra. Każdy je omija szybką podróżą. Nawet nie ma tam właściwie na czym expić mając tego low lvla, bo od razu idzie sie do kanałów, a potem na wzgórze nad stawem. Może zaoranie tego by się przydało?


Użytkownik Zireael edytował ten post 24 wrzesień 2018 - 22:10

  • RamireZ, Finrael i UnrealMarine lubią to

Marzę o dniu, kiedy prywatny gust ludzki nie będzie podstawą do mówienia innym jak mają żyć i jak się bawić.

Dr. Brum : (23 wrzesień 2016 - 23:40:33)Bogowie dali domenę cierpienia Loviatar żeby nie wpadła ona w ręce Erlanith.

Switchu: Przy Zoe to Shar by wpadła w depresje.


Dołączona grafika





Spoiler

Dołączona grafika
Dołączona grafika

Konfraternia Poszukiwaczy Przygód:

Spoiler


#103 Utran

Utran

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 108 postów
  • Utran
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 26 wrzesień 2018 - 19:20

Ja chce zwrocic tylko uwagę, że zrobiło się niesamowicie dużo exteriorów na trasie traktu z aulos do silwood. Wszyscy grający na początkach serwera raczej pamiętają jak mało to lokacji było, a teraz są takie zapchajdziury, które nic nie dają, że masakra. Każdy je omija szybką podróżą. Nawet nie ma tam właściwie na czym expić mając tego low lvla, bo od razu idzie sie do kanałów, a potem na wzgórze nad stawem. Może zaoranie tego by się przydało?

 

Zawsze mnie właśnie dziwiło też, dlaczego nie da się przejść suchą nogą wytartego traktu od Aulos do Silwood. Niby karawana nie jeździ przez bagna czy wody, to gdzie droga?

Jak byłem młody (czyt. miałem level 9-14) te zapchajdziury stanowiły dla mnie główne źródło expa - oraz bądź co bądź dobrej zabawy. Moby można było ściągać łukiem, ganiać po całej lokacji, a jak się nie miało itemów i nie świeciło się od zaklęć jak choinka w tesco w listopadzie, to wymagało to taktyki aniżeli wpadania na pełnym impecie. It was fun. Jak tak sobie pomyślę, to właściwie moment, w którym zacząłem chodzić w góry spowodował, że koks przestał być przyjemny a stał się udręką.

Osobiście najfajniejszym miejscem do expienia są dla mnie wspomniane gnolle, ponieważ ich lokacja/e posiadają swego rodzaju namiastkę oldschoolu. Fajne umiejscowienie, miła lokacja wewnętrzna z możliwością rozegrań taktycznych - czyt. walka przez drzwi lub wyciąganie i chowanie się za ściany. Dodatkowo względnie szeroka gama mobów - szamani, berserkerzy, strzelcy, gwardziści, czarnoksiężnicy. Czuć, że tam te moby żyją, a nie egzystują tylko by je zaorać (chociaż do tego się sprowadza ;-)).

Druga lokacja, która mi przypadła do gustu to krypta z wampirami koło polany z orkami (nie pamiętam nazwy). Przytulne, mroczne, i mimo, że nadal nie lubię zbierających się mobów z całej lokacji z marszu, to miejsce ma dla mnie swój smaczek. Co w sumie mi przypomniało, wrócę tam! Jest wyższy level, itemy, to powinien dać radę to przejść. Nigdy w sumie nie dotarłem do drugiego poziomu.

Iks zwrócił uwagę na istotny element jakim jest ograniczenie modułu. Faktem jest, że nwn1 miało dużo większą swobodę pod tym względem (chyba moduł mógł utrzymać kilka tysięcy lokacji albo i więcej, gdzie nwn2 nie radzi sobie z tym tak dobrze). Na FRC czy też Ravenloft lokacji tranzytowych jest sporo, żadna nudna i zawsze gdzieś prowadzi w ciekawe miejsce. Nie mniej silnik nwn1 pozwala na dużo więcej lokacji na module niż nwn2, stąd trzeba wykombinować coś innego aby oddać rozmiar kontynentu (czy tam półwyspu) a jednocześnie nie zasrać zbędnymi lokacjami. Może rozwiązanie pokroju Ashaby z mapą świata? Just a thought.



#104 MorgothPalantir

MorgothPalantir

    Zasiedziały

  • Aeris - Budowniczy
  • Inne: Enklawa Thay, Unia
  • 4006 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 26 wrzesień 2018 - 19:28

Ja mam złe doświadczenia z mapą świata, bo na kompie na którym gram i który mam dostępny przez większość czasu mapa świata wygląda jak rozlane mleko przez poziom zanikania i nijak nie da się tego naprawić, bo przy rozkręceniu mam FPS rzędu 5. A i nie będę kupować specjalnie nowego kompa po to, żeby sobie pograć na serwerze jak człowiek. Już i tak marudzę na Nowe Aulos, że mnie wykopuje na wczytywaniu minimum 5 razy przez timeout :V


Spoiler



Internety nie pomagają znaleźć dobrego portretu postaci? Pogadaj ze mną, a postaram się coś wytrzasnąć! Tu są moje próbki obrazków!


#105 Józef Taktyka

Józef Taktyka

    Forumowicz

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 144 postów
  • 6259429
  • drakio
  • Wersja gry:1.23 (1765)
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 26 wrzesień 2018 - 20:46

Mapa Świata to za dużo roboty w obecnej sytuacji, chyba że ekipa magicznie wyjmie skądś uber moce przerobowe. Co prawda do epika nie dotarłem, ledwo 10 lvl czy coś helmitą, to ze wszystkich opcji pierwsza jest najlepsza (chociaż ja pewnie zagrałbym od nowa). 



#106 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 28255 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 02 październik 2018 - 09:22

Comiesięczny raport ekipowego kręgu zaawansowanej nekromancji.

 

Tak informacyjnie:

- Wybrany został wariant I, jeśli chodzi o poziomy, czyli po prostu staramy się w miarę możliwości przywrócić stan sprzed zgonu serwera. Także w miarę możliwości sugerowałbym zapisać sobie albo wypisać po tematach postaci poziomy i ilość perków z monolitu postaci - bo wiadomo: im dalej w las, tym pamięć ludzka bardziej zawodna.

- Lvl-capa ruszać na chwilę obecną nie planujemy.

- Co do majątków: projektujemy obecnie nowy system craftu, wiele zależy od niego.

- Co do pożytków: jak już sugerowałem, skończy się comiesięczna kasa za nic, na pewno nowy system ma być "do ogarnięcia dla średnio rozgarniętego szympansa" (skomplikowane paramechaniczne systemy to nie jest coś, co wychodzi nam dobrze na dłuższą metę), obejmować więcej rodzajów serwerowej aktywności i generalnie być tak neutralny gameplayowo jak to tylko możliwe. W najgorszym wypadku po prostu nie będzie niczego przez jakiś czas. Nie sądzę, żeby to miała być jakaś wielka tragedia...

- Czystka lokacji bardziej niż prawdopodobna, jeśli zaś nie czystka jako taka, to ich przearanżowanie w kierunku wschodnim (no bo tak trochę głupio, żeby te nieszczęsne orkliny przetrwały tyle awanturniczych czystek etnicznych o znamionach orklinobójstwa). A może jedno i drugie?

- Przeskok będzie, przynajmniej roczny (i najprawdopodobniej roczny; choć prawdopodobnie przeskok odbędzie się jakiś czas po starcie).

- Od strony fabularnej, pracujemy nad ewolucyjnym odejściem od "cieplarnianych klimatów" na Aeris, zarysowaniem konfliktów i dodaniem rozgrywce jakiejś rozsądnej dawki emocji. Motyw przewodni, jak już sugerowałem: "Bo kto powiedział, że problemy biorą się tylko z katastrof? Sukces czasem też prowadzi do sporych kłopotów!". Jeśli chodzi o Istavar, losy tej krainy rozstrzygną się już po starcie serwera. 


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#107 RamireZ

RamireZ

    DeusVult.PL

  • Użytkownik
  • Inne: Straż Aeris
  • PipPipPip
  • 1125 postów
  • ramireez
  • Wersja gry:1.23.1765
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 12 październik 2018 - 12:32


Przeskok będzie, przynajmniej roczny

Może to jakaś okazja, żeby dajmy na to chętni opisali jakoś ten rok (dwa/trzy/cztery/pincet lat) ich postaci na serwerze za jakieś mniejsze lub większe nagrody jak w autorkach? Ja bym to zrobił chętnie, gdybym wiedział, że nie piszę tego sam dla siebie (w takiej sytuacji sobie po prostu punktowo ułożę to we łbie).

 


- Od strony fabularnej, pracujemy nad ewolucyjnym odejściem od "cieplarnianych klimatów" na Aeris, zarysowaniem konfliktów i dodaniem rozgrywce jakiejś rozsądnej dawki emocji. Motyw przewodni, jak już sugerowałem: "Bo kto powiedział, że problemy biorą się tylko z katastrof? Sukces czasem też prowadzi do sporych kłopotów!". Jeśli chodzi o Istavar, losy tej krainy rozstrzygną się już po starcie serwera.

Jeśli mam być szczery, brzmi to cholernie wymijająco, chociaż to moja perspektywa, a wiadomo, że ja bym chciał nadejścia dnia sądnego. Ale dam Wam kredyt zaufania i zobaczymy, jakiego globala planujecie.

 

Teraz moje pytanka luźniejsze pytanka w oparciu o wypowiedź Iksa.

  1. Jak planujecie zachęcić postaci low- i mid-levelowe do aktywnego, regularnego grania jako takiego (czyt. poza grindem i możliwością posimsowania pod karczmą) oraz jakie przewidujecie znaczenie ich działań w kampanii globalnej?
  2. Czy i jaki macie plan ożywienia Straży Aeris, która od dłuższego czasu leży i kwiczy (po Arlanie miałem tam kilka postaci, za każdym razem było dno i wodorosty) m.in. przez Konwent i ograniczenia natury prawnej, a jeśli planujecie ją zlikwidować jako gildię (co sugerowałem wcześniej), co zostanie udostępnione graczom w jej miejsce?
  3. Co będzie ważniejsze (czyt. czemu więcej uwagi poświęci Ekipa) na zmartwychwstałym Aeris: indywidualne/grupowe historie postaci graczy czy fabuła globalna? Nie akceptuję odpowiedzi w stylu 50/50, bo wszyscy wiemy, że to nieprawda. :P
  4. Czy zajdą jakieś zmiany w Aulos i/lub innych miastach? Pytam głównie o funkcjonalność i miejsca do socjalizowania się.
  5. Czy powrót Cyrika jest najlepszą możliwą fabułą dla Aeris? Dlaczego tak?

RIP Arlan Melville, paladyn Torma i porucznik SB, 4.IX.2015 -- 19.VIII.2016

 

RamireZ na queście paladynem:

Spoiler

 

RamireZ z rzutem 20 na k20:

Spoiler

#108 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 28255 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 12 październik 2018 - 14:43


Jak planujecie zachęcić postaci low- i mid-levelowe do aktywnego, regularnego grania jako takiego (czyt. poza grindem i możliwością posimsowania pod karczmą) oraz jakie przewidujecie znaczenie ich działań w kampanii globalnej?

Low? Wcale. Nie oszukujmy się - "niskie poziomy" (rozumiane jako lvl<10) to jeszcze przed zgonem serwera stan czysto wirtualny. Biorąc pod uwagę, że szacujemy docelowy czas wbicia poziomu 20 na ok. pół roku i dobicie capa na drugie tyle - przy niezbyt intensywnej grze (przy intensywnej, czy wręcz "powerplayowej", wiadomo, szybciej) - nie wydaje się, żebyśmy musieli jakoś bardzo kombinować. Ważne jest to, żeby raz na zawsze zerwać z tym idiotycznym antagonizowaniem "lowki vs. epiki", "starzy gracze vs. nowi" i tak dalej. Segregacja jednych od drugich niczego nie rozwiązuje. 

 

Oczywiście, pomińmy ten typ gracza, który z własnego wyboru nie będzie lvlować. To inna sprawa, w zasadzie wybór takiego gracza. Nie będzie to raczej tryb jakoś specjalnie traktowany, nie oszukujmy się.

 

Natomiast jedną rzecz chcę podkreślić: lvl to nie wszystko. Zwłaszcza w interakcjach z innymi istotami, które nie polegają na szatkowaniu wyżej wymienionych istot. Zasadniczo takie interakcje bardzo często są przydatne, zwłaszcza kiedy trzeba faktycznie "coś zdziałać w fabule globalnej". A to oznacza, że w tego typu aktywnościach odnaleźć się może, czysto teoretycznie, każdy - niezależnie od siły mechanicznej postaci. I tak, jak najbardziej - jeszcze przed zgonem serwera nie raz i nie dwa zdarzało się, że "rozgrywający karty" w tej czy tamtej fabule niekoniecznie mieli najwyższe wówczas poziomy. 

 

 

 


Czy i jaki macie plan ożywienia Straży Aeris, która od dłuższego czasu leży i kwiczy (po Arlanie miałem tam kilka postaci, za każdym razem było dno i wodorosty) m.in. przez Konwent i ograniczenia natury prawnej, a jeśli planujecie ją zlikwidować jako gildię (co sugerowałem wcześniej), co zostanie udostępnione graczom w jej miejsce?

Co do gildii, jak już pisałem, nie mamy bladego pojęcia. Zostawiliśmy sobie rozważania na ten temat "na potem." Nie sądzę, żeby problem miał dotyczyć szczególnie Straży jako takiej. Jest dużo szerszy, niestety. 

 

Moja prywatna opinia? Zagonić postaci gracza do jednego kubła, polikwidować te idiotyczne garnizony. Ale hej! Dowodzą postaci, prawda? Dopiero bezpośrednim zwierzchnikiem Straży jest NPC (którego zwierzchnikiem jest postać, której zwierzchnikami są NPCe). To znaczy, że bezpośrednie interwencje ze strony Ekipy są w tym przypadku wątpliwe. Wasze postaci nie potrafią dogadać się z Konwentem a prawa uwierają? To znaczy, że może nie nadają się do tej konkretnej roboty, przynajmniej z punktu widzenia władz Aeris. 

 

 

 


Czy zajdą jakieś zmiany w Aulos i/lub innych miastach? Pytam głównie o funkcjonalność i miejsca do socjalizowania się.

Co do lokacji, Aulos miało mieć refit optymalizacyjny ("żeby tak nie cięło"), ale plany diabli wzięli przez ten nieszczęsny zgon serwera. 

 

Planowaliśmy także dorzucenie do Silwood wszystkich niezbędnych atrybutów huba - czyli dom aukcyjny, filia banku, tablica ogłoszeń we właściwym miejscu, działające sklepy i takie tam. Czerepowi, jako "miastu nr 3 Aeris", przydałby się porządny refit, nieprawdaż? 

 

Bardzo możliwe, że do tych planów wrócimy. 

 

 

 


Czy powrót Cyrika jest najlepszą możliwą fabułą dla Aeris? Dlaczego tak?

Ależ oczywiście, że tak! ...Dzięki temu mógłbym dać zabić go graczom w wyjątkowo upokarzający sposób. <3

 

...Najlepsze jest to, że można to potem powtarzać do skutku! 


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#109 Dr. Brum

Dr. Brum

    God won't let you take me

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 624 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 14 październik 2018 - 10:37

Skoro serwer i tak leży:

 

1. Czy dałoby się rozszerzyć możliwości wyboru bóstwa dla poszczególnych klas? Z tego co pamiętam zwłaszcza szaman jest ograniczony mimo że w sumie nie ma powodu żeby w ogóle ograniczać wybór jego bóstwa patronackiego. U druida też nie ma z tego co pamiętam kilku opcji.

2. Wincej modeli chowańców i zwierzęcych towarzyszy nawet z statami już istniejących. Szczególnie przydałoby się (o ile to możliwe) zmienienie dino towarzysza w po prostu ulepszonego zwierzęcego towarzysza z 3-4 opcjami wyglądu do wyboru (dinozaur nie zieje ogniem i w sumie równie dobrze mógłby być wielkim kotem czy innym bojowym żołwiem wyścigowym)


"The crowd had gathered there to watch him fall, to watch their hopes destroyed,
They watched them beat him, they watched them break him, they watched his last defense deployed,
There was not a man among them who would let himself be heard, but from the crowd, from their collective fear arose these broken words:
'We are the dead!'"

#110 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 28255 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 14 październik 2018 - 10:50

1. Czy dałoby się rozszerzyć możliwości wyboru bóstwa dla poszczególnych klas? Z tego co pamiętam zwłaszcza szaman jest ograniczony mimo że w sumie nie ma powodu żeby w ogóle ograniczać wybór jego bóstwa patronackiego. U druida też nie ma z tego co pamiętam kilku opcji.
Myślę, że tak. To znaczy - u jednej klasy się dało. Może to nawet był szaman? Diabli wiedzą. Ale zmiana jak najbardziej byłaby sensowna. 


2. Wincej modeli chowańców i zwierzęcych towarzyszy nawet z statami już istniejących. Szczególnie przydałoby się (o ile to możliwe) zmienienie dino towarzysza w po prostu ulepszonego zwierzęcego towarzysza z 3-4 opcjami wyglądu do wyboru (dinozaur nie zieje ogniem i w sumie równie dobrze mógłby być wielkim kotem czy innym bojowym żołwiem wyścigowym)
W zasadzie tak, ale...

W przypadku zwierzęcych towarzyszy w sumie dodaliśmy już chyba wszystko co miało jakiś tam elementarny sens. Może jeszcze by węża dało radę wcisnąć? 

 

Dinozaur? ?Ja bym to w ogóle rozwiązał inaczej: atut po prostu daje buffa do statystyk towarzysza, który akurat jest, dinozaura z nieco ciachniętymi statami wrzuca się do reszty i z głowy. Ale tutaj to się techniczni powinni wypowiedzieć "czy" i "jeśli tak, to w jaki sposób".

 

W przypadku chowańców po prostu robienie dodatkowych będzie szalenie upierdliwe. Generalnie trzeba zrobić osobnego mobka na każdy poziom, który coś tam w statystykach zmienia. W przypadku towarzyszy było tego coś koło 10 albo 12. W przypadku chowańca jest tego cholerstwa sporo więcej - dlatego tego nie ruszaliśmy.

 

Nie mówię "nie", zobaczymy. Ale priorytet tutaj nie będzie jakoś bardzo wysoki. 


Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#111 Dzamber

Dzamber

    Wielki Matematyk Czajników

  • Aeris - Mistrz Gry
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Klan Battleborn, Kondotierzy, Konwent Wiedzy Mistycznej, Krąg Druidów
  • 1520 postów
  • Dzamber
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 14 październik 2018 - 11:51


Dinozaur? ?Ja bym to w ogóle rozwiązał inaczej: atut po prostu daje buffa do statystyk towarzysza, który akurat jest, dinozaura z nieco ciachniętymi statami wrzuca się do reszty i z głowy. Ale tutaj to się techniczni powinni wypowiedzieć "czy" i "jeśli tak, to w jaki sposób".

 

To jest w sumie spoko pomysł.


"Co przeciętny użytkownik forum chciałby mi przekazać gdy czyta moje posty: http://i.imgur.com/QZt4zVl.png "
"Moje buildy:
Spoiler
"
"Zmiany zmieniają człowieka" ~~ Paulo Coelho

#112 Dr. Brum

Dr. Brum

    God won't let you take me

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 624 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 14 październik 2018 - 13:58

Tylko że istnieje już Exalted Companion. Przy planowaniu trzeba wziąć to pod uwagę żeby się bonusy nie pokrywały.


"The crowd had gathered there to watch him fall, to watch their hopes destroyed,
They watched them beat him, they watched them break him, they watched his last defense deployed,
There was not a man among them who would let himself be heard, but from the crowd, from their collective fear arose these broken words:
'We are the dead!'"

#113 Dzamber

Dzamber

    Wielki Matematyk Czajników

  • Aeris - Mistrz Gry
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Klan Battleborn, Kondotierzy, Konwent Wiedzy Mistycznej, Krąg Druidów
  • 1520 postów
  • Dzamber
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 14 październik 2018 - 18:36


Tylko że istnieje już Exalted Companion. Przy planowaniu trzeba wziąć to pod uwagę żeby się bonusy nie pokrywały.

 

To prawda, ale to raczej się nadaje do tematu z pomysłami ewentualnie, niż tutaj.


"Co przeciętny użytkownik forum chciałby mi przekazać gdy czyta moje posty: http://i.imgur.com/QZt4zVl.png "
"Moje buildy:
Spoiler
"
"Zmiany zmieniają człowieka" ~~ Paulo Coelho

#114 Beatrice

Beatrice

    Zasiedziały

  • Aeris - Próbny MG
  • Inne: Jialverdin, Kondotierzy, Konfraternia, Konwent Wiedzy Mistycznej
  • PipPipPipPip
  • 3655 postów
  • 41432636
  • Beatrice
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 15 październik 2018 - 18:20

A skoro już tak companiony omawiamy, to... Może by tak węża i ptaka dodać do chowańców?
... I wiedzie nas siedem demonów, co nami się karmią!

Angelica:
Spoiler

Kier:
Spoiler

Kou:
Spoiler

Elisa Larleen:
Spoiler

Sabal:
Spoiler


___
PRACUJĘ DO GODZINY 19, OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU. JESTEM WOLNA OD 20. ZAWSZE, CHYBA ŻE POWIEM INACZEJ

#115 Dzamber

Dzamber

    Wielki Matematyk Czajników

  • Aeris - Mistrz Gry
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Klan Battleborn, Kondotierzy, Konwent Wiedzy Mistycznej, Krąg Druidów
  • 1520 postów
  • Dzamber
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 15 październik 2018 - 19:30


W przypadku chowańców po prostu robienie dodatkowych będzie szalenie upierdliwe. Generalnie trzeba zrobić osobnego mobka na każdy poziom, który coś tam w statystykach zmienia. W przypadku towarzyszy było tego coś koło 10 albo 12. W przypadku chowańca jest tego cholerstwa sporo więcej - dlatego tego nie ruszaliśmy.

 

Nie mówię "nie", zobaczymy. Ale priorytet tutaj nie będzie jakoś bardzo wysoki.  

 

+ Ptaki chyba by dziwnie wyglądały.


"Co przeciętny użytkownik forum chciałby mi przekazać gdy czyta moje posty: http://i.imgur.com/QZt4zVl.png "
"Moje buildy:
Spoiler
"
"Zmiany zmieniają człowieka" ~~ Paulo Coelho

#116 MorgothPalantir

MorgothPalantir

    Zasiedziały

  • Aeris - Budowniczy
  • Inne: Enklawa Thay, Unia
  • 4006 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 15 październik 2018 - 23:08

Dejcie model i pełny set animacji (przynajmniej dla ptaka, bo dla węża jest) i tak, ptak będzie dziwacznie wyglądał (no chyba, że celujemy w tego nwnowego, który sunie po ziemi, inne ptaki to VFXy). Już pomińmy fakt, że gra nie jest dostosowana pod istoty latające.


  • xqv lubi to
Spoiler



Internety nie pomagają znaleźć dobrego portretu postaci? Pogadaj ze mną, a postaram się coś wytrzasnąć! Tu są moje próbki obrazków!


#117 xqv

xqv

    MasterDM

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Mistrz Gry
  • 28255 postów
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 02 listopad 2018 - 08:38

Raport z października:

- Żyjemy!

- Powoli odbudowujemy strukturę bazy danych. To podstawa do dalszych działań, jakby nie patrzeć.

- Pozostałe kwestie, siłą rzeczy, czekają wykonanie tej części planu. 

- Spodziewany termin startu serwera na chwilę obecną (może ulec zmianie!): raczej styczeń, jeśli dobrze pójdzie.


  • Lordi i Brodat lubią to

Najczęściej gg mam WYŁĄCZONE, odpalam tylko w sprawach nagłych - sugerowana forma kontaktu: PW na forum.

 

GRACZU! Privy NIE są dobrą metodą komunikacji z Ekipą. Swoje deklaracje, pytania i inne sprawy zawierzaj w dziale Spraw do Ekipy - ułatwisz tym samym nam robotę i zmniejszasz szanse, że twoje sprawy gdzieś umkną albo zostaną zapomniane. 


#118 RamireZ

RamireZ

    DeusVult.PL

  • Użytkownik
  • Inne: Straż Aeris
  • PipPipPip
  • 1125 postów
  • ramireez
  • Wersja gry:1.23.1765
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 02 grudzień 2018 - 19:05

Jakaś aktualizacja stanu rzeczy na grudzień będzie? ;>


RIP Arlan Melville, paladyn Torma i porucznik SB, 4.IX.2015 -- 19.VIII.2016

 

RamireZ na queście paladynem:

Spoiler

 

RamireZ z rzutem 20 na k20:

Spoiler

#119 Goferon

Goferon

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 80 postów
  • Hugo0204
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 04 grudzień 2018 - 16:51

Pewnie niespodzianka od mikołaja szybszy start serwera xD (dobrze jest pomarzyć)



#120 enemys

enemys

    Adminofaszysta

  • neverwinter2.gram.pl
  • Inne: Aeris - Budowniczy, Aeris - Mistrz Gry
  • 11051 postów
  • 4392048
  • Slithan
  • Wersja gry:1.23
  • Maska Zdrajcy:Tak
  • Gniew Zehira:Tak

Napisano 04 grudzień 2018 - 19:06

Mamy przestój w pracach technicznych ze względu na nawarstwienie obowiązków życiowych kilku osób z Ekipy, ale za to być może jeszcze w tym tygodniu będziemy mieli gotową maszynę, bo brakuje już tylko zasilacza - nawet dodatkowe dyski na backupy już leżą i czekają na montaż. A że CPU nowego serwera jest znacznie szybsze niż stare (ze 2-2.5x w jednowątkowych aplikacjach, a taką jest NWN2), to powinno się to przełożyć pozytywnie na mniejsze lagi nawet przy potężnych eventach. Poruszyliśmy też sprawę przestoju w Ekipie i postaramy się podzielić aktualne zadania tak, żeby mimo obniżonych mocy przerobowych nie stać w miejscu.

 

Spodziewanego terminu finiszu prac nie podejmuję się podawać, ale możliwe, że serwer będzie startował stopniowo, tzn. z początku bez nowego craftu, pełnego spawnu czy nowych autoquestów (które jednak z tej trójki są chyba najbliżej finiszu) - nawet jeśli niewielu graczy będzie siedzieć na takim wybrakowanym serwerze, to będzie on mógł sobie chodzić bez konsekwencji i kosztów, bo to prywatna maszyna.


  • Lordi, Araman i Zireael lubią to

Nie jestem MG, tylko adminofaszystą.

Od wtorku do czwartku każdego tygodnia zajęty i nieobecny (ew. obecny z doskoku na forum) - o ile serwer się nie pali i nie wali, nie pomogę.

PROSZĘ ZGŁASZAĆ BUGI W DZIALE BUGÓW, NIE PRZEZ PRYWATNĄ WIADOMOŚĆ, CHYBA ŻE W GRĘ WCHODZĄ SZKODLIWE EXPLOITY BĄDŹ BŁĘDY WYMAGAJĄCE BARDZO PILNEGO ZAŁATANIA!

Pierwsze prawo Aeris w ujęciu molekularnym: każdy elektron ma swój spin, każdy gracz Aeris ma swoją spinę.







IPB Skin By Virteq